iremcim ben kullanıyorum, şu an pusetle kullanıyorum. Sürüşü güzel, görüntüsü çok tatlı, açılıp kapanması eh fena değil ama çok ağır. Şimdi alacak olsam en hafif arabayı alırdım. Çünkü taşımak işkenceye dönüyor. En önemlisi hafiflikmiş gerçekten, değiştirmeyi bile düşünebilirim.