Bybrs Canlar 19 haftalık gebeyim üst üste 2 kere hapşırdım sonra 3 uncude kaldım içimden göbeğimden bir hareket oldu korktum bir sorun olmaz dimi göbeğindeki hareket ne.olabilir
Menek16 Bybrs 30 haftalıgım alerjik rahatsızlıgımdan dolayı peşpeşe min 20 kez hapşırdığım oluyor hiç bi sorun olmaz hapşırmadan merak etmeyin 🙏🏻
Bybrs Allah’ım korusun meleklerimizi artık o kadar korku olduki içimde tedirgin oluyorum teşekkür ediyorum
Nus_12 EmirinBusrasi öyle demeyin insan başta bilmiyor birden hapsirinca ben de korkuyordum alıştım artık 😃
Deletedmom_110 Bybrs Benim alerjim var günde yaklaşık 5 6 kere hapsiriyorum ve ard arda sert bir şekilde oluyor bir sorun da yaşamadım yani bunun bebeğe Bir zararı olacağını düşünmüyorum
Bybrs @“EmirinBusrasi” düşük riski başka sorunlar derken iyice korktum kendimi sıkarak hapşırdım daha önce cevremde sorun olur diye duyunca ondan panik.de oldum
EmirinBusrasi Bybrs kendini fazla kasma yoksa canın yanar . Allahin izniyle birsey olmaz. Bende başlarda hapsirirken çok korkup acı çekiyordum ama yapacak birsey yok bunu engelleyemeyiz