Sibbeell Kızlar ilk betam 491 di 2 gün sonra yani bugün 1241 çıktı sizce ikiz mi ❤️ iki embryo transferi yapmıştık sizinki nasıl dı 🖤🖤🖤🤲🏼🖤🤲🏼🖤🤲🏼🖤🤲🏼