Kızlar dünden beri geberiyorum. Hapşırık, burun akıntısı kendim gram umrumda değilim benden 2bucuk yaşındaki ogluma da geçti. Kendimemi bakayım onami bakayım şaşırdım. Bı tane Allerset içsem kendime gelicem parol aldım biseye yaramadı. Hamilelik te kullanan varmı 1 tane içsem birşey olurmu