Evet kızlar bugün kontrolüm vardı doktor son kez cuma günü kontrole çağırdı ve 2 Hazirana kadar doğum yaptın yaptın yapmadın yatışını yapıcam dedi Allahın izniyle 2 Haziran da kızımı kucağıma alacağım sizden isteğim dua edin sancım olsun normal doğum yapayım suni sancı yada sezeryana ihtiyaç duyulmasın