Arkadaşlar herkese selamlar.Ben 15 haftalık hamileyim.kısaca anlatayım.bi kaç gün üstüste fazla yürümem gereken durumlar olmuştu o günler belime ağrı girdi ama belimin tek tarafında ağrı.daha sonra geçti ama bi kaç gündür yeniden ağrım başladı bu sefer baya ciddi dercede.çok fazla hareket etmediğim kendime dikkat ettiğim halde.ev işlerimi bile yavaş yavaş yapıyorum yeri geliyo erteliyorum.ama inanın şuan yürürken hatta otururken sanki gerilen bişey varmış gibi belimin sadece sağ tarafında ağrım var ve bayada ciddi derecede.bu hamileliktenmi yoksa bel fıtığı gibi bi durummu başına gelen varmı ve geçermi napmam gerekiyo