Maviss35 Tatlisanne 4. Aydan sonra göbeğim çıkmaya başladı benim normal daha 3 aylıksın 😅 5 aylık olduğunda hamile olduğun belli olur zaten 2. Trimesterde başliyo insan kilo almaya
Anneyimm Tatlisanne 24+4 hagtalgm hic yok dneck kadar herkesin bunyesi bir degil tabiki arkadsmda 7 aylik 6.ayin bitzin bi anda cikcak benimde oyle oldu dedi ic kisim genis benim galiba bide zayifliktn cikar yani merak etme:)
Kbrsoy Benim 6ıncı aydan itibaren belirginleşmeye başladı. Karnım hiç çıkmıcak sandım 🤦🏻♀️ Şu an 7 aylığım hala 7 aylık gibi değil
Rojinn 21 haftalıgım ama hiç göstermiyorum ben söylemesem hamile olduğum bile belli degil yani canım anlıyacagın iç karnın genişse 7 8 e kadar yolu var bu karın çıkmanın