Merhaba arkadaşlar,
Gebeliğim oğluma hamileyken böyle birşey yaşamadığım için sizlere sormak istedim içinizde yaşayanınız vardır belki. 33. Hafta içindeyim ve az önce göğüsümden sarı renkte süt geldi sizce normal mi ? Doğumla bir alakası yoktur dimi 🥲🌸