Aselasaf Kızlar hamileyken şırdan yiyeniniz var mı çok canım çekiyor ama zararlı diye yiyemiyorum yiyen varsa cevaplarsa çok sevinirim . Doktor randevuma baya var bayadirda canım istiyor
Gulsumdamla Aselasaf ben ayda en az bir defa yiyorum cnm. Hatta bugün annem mumbar dolması yapmıştı 2 tabak yedim çokta güzeldi 🤣🤣ye gitsin kız
karamel33 Burcuuuuu zararlı olduğunu duymadım aksine faydalı die biliyorum ayda bir kere en az oda doya doya yerim çok şükür şimdiye kadar bişi olmadı 26 haftalığiz🤲tabi iyi piştikten sonra
Gulsumdamla Aselasaf yok canm güvenmem ki dışardakine sende dikkat et . Biz kendimiz yıkar yaparız daha güvenilir 😘