Mervedefne33 Kızlar sizde de idrar yaparken agrı oluyor mu malum evde klozet yok alaturka tuvaletim var ve idrarım yaparken çok agrı oluyor sizde de öyle oluyor mu
Rabiaugur Mervedefne33 bende de agrı oluyor idrarı yaptıktan sonra kasıklarımda akıntım kaşıntım çok var tahlil yaptırdım yarın doktora göstericem bakalım ne diyecek
Sedefoznur Mervedefne33 enfeksyon olabilir doktoruna söylemende fayda var bu haftalarda enfeksyon riski daha fazlaymış çünkü
Mervedefne33 zeynonunannesiiii oluyor tabi mantarım hiç geçmedi hamilelikte enfeksiyon da aynı ilaç alerjim var her ilacı içemiyorum cnm
Mervedefne33 Rabiaugur buyuk ihtimal enfeksiyon der aynı sıkayet ler bende de var ama mantar hamıle kaldıgım gunde beri var geçmedi cnm ne yapsam hafifletmek için travazol kullanıyorum yada sirke ile taharetlen dedi doktorum öyle yapıyorum ama iyi geçiriyor ☺️
Mervedefne33 Sedefoznur var cnm zaten ama hamilelik boyunca asla gecmesi enbfeksiyonla mantarla basım dertte benım ya ilk kızımda boyle gecmemişti ama bunda hep kaşıntı hep agrı
zeynonunannesiiii Mervedefne33 sirke ile taharetlendikten sonra tekrar suyla sirkeyi temizliyor musunuz yoksa öyle kalıyor mu
Mervedefne33 zeynonunannesiiii ev yapımı sirkrm var cnm yada Beyaz sırke dedi doktorum onu suyla karıstırıyorum dırek surmem feci yakar öyle sonra taharetlen yorum öyle kalıyor hemen kesıntıyı kesiyor denemenizi tavsiye ederim
zeynonunannesiiii Mervedefne33 deniyorum kaç gündür ilk sürdüğümde kaşıntıyi kesiyor ama yarım saat kadar yanma devam ediyor
Mervedefne33 zeynonunannesiiii öyle ama cnm ben travazol vermıstı doktorum ama ondan daha memnun kaldım sırkeyı kullanınca hemde dogal bısey sonucta