İyi akşamlar
Normalde bu gün regli günüm hap ve iğne ile yumurta büyütülüp çatladı rahim ameliyatından sonra bu ilk denememiz
Dün test yaptım ama benim bile çok çok zor gördüğüm bi cizgi vardı bu gün de aynı şekil sabah yaptım yine ilerleyen saatlerde dikkatli bakınca gözüküyor ama dünkünden bi tık daha koyu fotoğrafla gösterilmiyor o derece silik bir çizgi iğneyle alakası olabilir mi ? Bir kere daha cıkmıştı belirgin çizgiler sonra regli olmuştum ama onlar doğaldı iğne yoktu şuan ne yapmalıyım yarın tekrar test mi yoksa direk kan mı ?