Merveebuluttt Öncelikle kaybınız için çok üzgünüm, Rabbim sabır versin inşAllah bu evladınızı sağlıkla vaktinde kucağınıza almak nasip olur.
Benim bu tarz bir durumum yoktu ama 18 haftalık hamileyken rahim ağzı kısalmam olduğunu fark ettik ve apar topar serklaj oldum. İşlem sonrasında regl ağrısından biraz daha fazla ağrım oldu ama parol kullandım o bile yeterli geldi. 2-3 gün kahverengi lekelenmem oldu, günde 3 sefer 200mg progestan haftada 1 defa da pruluton depot 500mg iğne kullanmaya başladım. Benim aktif bir hareket halinde olmam yasak, yatıyorum. Yemek yerken oturuyorum, duşu ayakta alıyorum, arada bir çıkıp balkonda 1-2 tur atıyorum, kendimi yormamaya çalışıyorum. İlk günler dikişin oradaki varlığını bariz hissediyor ve acıdan ziyade rahatsızlık hissediyordum ama gün geçtikçe o rahatsızlık hisside ortadan kalktı. Doktorum ilaç tedaviside deneyebiliriz ama birden bire Allah korusun daha da kısalıp açılman olabilir dediği için hiç riske atmak istemedim ve hemen önlemimizi aldık. Operasyondan sonra enfeksiyon kapma riski yüksek, çok dikkat edilmesi gerekiyor. Ayıptır söylemesi küçük tuvaletimi yaparken bile taharetleniyorum, batikonla temizlenip sonra kurutuyorum, özel bölgemin nemli kalmamasına dikkat ediyorum ve sürekli akıntım olsun ya da olmasın külodumu değiştiriyorum. Her gün mutlaka duş alıyorum, kullandığım külotları pamuklu tercih ediyorum, yüksek ısıda yıkayıp ardından yüksek derecede ütü basıyorum. Çok şükür sıkıntısız güzel ilerliyor sürecimiz, inşAllah vaktinde sağlıkla kucağımıza almak nasip olur. Aklınıza takılan başka bir şey olursa memnuniyetle cevaplarım