sumelegi Kızlar devlet kaç hafta zorunlu izin veriyor. Mesela ben doğumdan önce hiç izin kullanmasam. Doğumdan snra 1 ay izin kullanıp işe başlayabiliyor muyum? Yoksa yasal olarak 16 hafta izin kullanmak zorunda mıyım?
Rabia1012 sumelegi bence yasal olarak izinlerin hepsini kullanman gerek diye biliyorum çünkü mali müşavirim öyle demişti
SunnyG Neden böyle bişey yapacaksınız ki? 16 haftalık izin kullanmak zorundasınız. Daha az izin kullanayım diyemezsiniz.
Burcu7260 Rabia1012 ben 5 haftalık hamile olduğumu işyerime ilettim belge ile haklarımı normalde SGK dan öğrendim sonrasında işyerinde insan kaynaklarına da sordum bana senin 7.3 saat gibi çalışma hakkın yok masa başı çalışanlar içim geçerli değil dedi halbuki SGK dan ben öğrendim herkes için geçerli olduğunu ne yapmam lazım ağırlarım var 11 saat çalıştırıyorlar 😔😔
Rabia1012 Burcu7260 masa başı veya başka pozisyonda ki çalışan farketmiyor 7 saati geçmemesi gerekiyor sen tekrar sor hakkını ara ki can taşıyorsun dayanmaz o yorgunluğa