Kızlar doktordan geldik her şey yolunda. COk şükür .bu postu benim gibi yeni hamiş olan ve aman bulantım yok aman ağrım yok diye sorun olmamasıinda sorun arayanlara açtım .daha dün belirtim yok demistim .eminim sizin bebeklerinizde çok iyi her şey yolunda o yüzden rahat olmalıyız .doktor tek sorunun kasılmam olduğunu söyledi .rahat birakmalisin kendini dedi. Sürekli belirti olacak diye bir şey yok dedi . Dinleme vücudunu dedi. Sizde dinlemeyin .inşallah hepimiz yavrularımızı alacağız kucağımıza 🥰