Saadetazkl Bende 2 hafta sonra gireceğim ama doktor ben bakmıyorum o makina bende yok başka yere yönlendirdi size de öyle mi dedi
Saadetazkl Helincakir Aynen bana da öyle dedi benimde doktorum yıldırım bey. Ya acaba 2 kere mi muayene ücreti ödeyeceğiz detaylıdan sonrs benim yanıma geleceksin dedi
H-5335 Helincakir resım vermedı hayır ama bı kagıt verdı orda butun detayına kadar bebegın olcumlerı herseyı yazıyordu
elisamelisa101 Saadetazkl canim bende orda yaptırdım Yıldırım beye bana da uğra dedi boşa muayene ücreti verme tekrar zaten radyoloji sama herseyi dio eğer sıkıntı görürse doktoruna git bana sıkıntı yok dedi yine yıldırıma da gittim tecrübesiizlik işte 2 dk muayene etti sonuçlar gusel dedi yalandan para verme detaylıya gir yeter
Hilokk Saadetazkl Canım benimde Yıldırım bey İki kere ücret veriyorsun iyi ki de vermişim. Radyoloji Dr bundan memnun kalmadım bebeğin eşi rahme yakın diye yazmış raporu ama normal yerindeymiş yalandan korkuttu beni. Detaylıdan sonra yıldırım beye göründüm herşey normaldi. O anladı yanlış olduğunu
Helincakir Ben Asiye hanıma gittiğimde 400 500 TL gibi bir fiyatı olduğunu söyledi, ama detaylidan hemen sonra gelmem gerektiğini söylemedi bana ama
Saadetazkl elisamelisa101 Bana da gelmene gerek yok her şeyi diyor dedi ama bende bi bakıcam 2 dk sonuçlarla dedi görmek istiyorum bende tamam dedim. Ücreti ne kadar acaba detaylının normal muayene parası ayrı detaylı parası ayrı mı yoksa 🙄
elisamelisa101 Saadetazkl benim zamanımda detaylı 350 Yıldırım beyin muayenesi 180 idi şimdi artmıştır