Gul-18 Doktorunuz özelde ise günahını almıyayım ama çoğu amniyo sıvısı için yapıyor bunu. O testler daha pahalı ya. Şehrin en iyi jinekoloğuna gittim ilk gebeliğimde. Tecrübesizdim. İkili test yaptı amniyo sıvısı alalım öneriyorum dedi teste bakıp. Dünya başıma yıkıldı. Araştırdım test sonucunu risk düşükmüş. Hemen doktoruma gittim ‘test sonucum iyiymiş neden benden başka testler istiyorsunuz’ dedim. ‘E bu testler güvenilir değil amniyo daha güvenilir’ dedi. Testin düşük riskli deseydinde kararı bana bıraksaydın para için neler yapıyorlar