Yenianneb Birini iki gün önce yaptım biri silik biri netti bugün normalde adet günüm sabah test yaptım iki çizgi oldu hemen hanımlar ben bu konularda acemiyim nasıl bi yol çizmem lazım suan
-MinikveAnnesi- Yenianneb sağlık ocagına gidip kan verin betayla netlestirmis olursunuz sonrasında da sağlık ocagındaki ebe bilgilendirme yapıyor sürecle ilgili Hayırlı olsun 🌸
Yenianneb kubraselcuk teşekkür ederim kan testini kadin doğum hastanesinin acil kısmında verebiliyormuyuz muayene olmak şart mi
kubraselcuk Yenianneb acile de gidebilirsiniz gebelik riskim var deyin yaparlar umarım güzel sonuçlar alırsınız
Duy_gu Yenianneb acilde adet olmadım çok ağrım var gebelikten şüpheleniyorum derseniz yapıyorlar ben o şekilde girmiştim