Tekininannesi Remo_45 gebelik zehirlenmesi değil mi ya protein çıkması benim eltimdede oldu gebelik zehirlenmesi dendi
Remo_45 Alazim ben korktum birazda herhangi bi sorun olmuyor demi internete baktım kötü kötü şeyler yazmışlar banada doktor tansiyonunu ölç hergün dedi 1 hafta sonra yine tahlil vericem
Alazim Remo_45 normalde sakıncalı bir durum ama benim protein çıkmasına rağmen tansiyonum hep normaldi doktor korkacak bişe yok dedi tansiyon yükselir vücut gereğinden fazla ödem tutarsa tehlikeliymiş