Kızlar evde birşey kalmadığından ve cok acıktığımdan dişardan söyledim aradan 4 saat gecti. Yedikden sonra bana bi yorgunluk cöktü uzanıyorum ondan beri sonra karnıma gaz sancıları girmeye başladı ve pat ishal oldum.. sizce zehirlendim mi ? Gıda zehirlenmesi olabilirmi ki dicemde o bukadar kısa zamanda etkisini gösterirmi :( cok korktum acıkcası benim yediklerim bebişede gitmiyor mu ona birşey olurmu..😔