meir22 Zeynaa6 bana da fazla geldi sizinki ama genetik olabilir sağlığı yerindeyse sorun yok Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🤲🧿🧿
ftmkucuk Zeynaa6 oo baya maşallahı var gerçekten doktorun bir şey söyledi mi? Şekerin va var mı? Tosuncuk😇
kuzeymm Zeynaa6 38+5′im 3.780 bendimde bana bugün sezaryana gidiyor dedi.3 gün sonra tekrar gel dedi.Yürüyüş hareket önerdi.😒