Ozgeozge1 Merhaba kozyatağı Central hospitalda doğum yapan var mı? Özellikle normal doğumda nasıllar? Ebelerin tavrı vs. Süreç içinde yeme içme serbest mi, lavman zorunlu yaptırıyorlar mı? Deneyimleriniz nasıldı tavsiye eder misiniz?
Melissa123 Ozgeozge1 Ozgeozge1 hastanenin de doktorların da iyi olduğunu söylüyorlar yaşayıp göreceğiz
Ozgeozge1 Melissa123 sizin takip doktorunuz kim? Sezeryan da babanın doğuma alınmamasına üzüldüm biraz acıbadem alıyor mesela..umarım tecrübelerimiz güzel olur 🙏
Tuba2949 Ben 8.5 yıl önce orada yaptım doktorumdan hastahaneden ve ebelerden memnun kalmıştım. Doktorum sonuna kadar normal doğumcuydu. Ama sezaryen e döndü maalesef. Figen temelli akın Dr ismi. Başak hanımda çok iyidir. Yanlız hastanede ameliyathaneye kesinlikle fotoğrafçı ve eş alınmıyor bilginiz olsun. Enfeksiyon kapma riskine çok dikkat ediyorlar.
Melissa123 Ozgeozge1 benim doktorum da Figen hanım çok memnunum kendisinden. Ben normal istediğimi söyledim o da çok destekliyor çatı muayenesinde de yapabileceğimi söyledi. Normal doğumda baba alınıyor bebek gelmesine yakın ama sezeryan hakkında bilgim yok açıkçası.
Ozgeozge1 Melissa123 benim yanımda eşim olacak refakatçi olarak yani öyle olmasını istiyoruz aslında normal olırsa tüm süreçte benimle olması gerekiyor bu konuda sıkıntı çıkar mazlar değil mi? Son anda geliyor yazınca acaba sancı sırasında eş yanında durması sorun olur mu diye düşündüm
Tuba2949 Melissa123 evet normal doğumda o zaman da söylediler bize baba alınıyor. Figen hanım güven veren çok tecrübeli, çok naif bir doktor ben çok sevmiştim. Gittiğinizde selamımı söyler misiniz Tuğba Özkan derseniz tanır🥰
Melissa123 Ozgeozge1 odada sancı esnasında falan birlikte oluyorsunuz doğumhaneye alınınca son dakikalarda alıyorlar babayı içeriye
Tuba2949 Melissa123 benim 32 haftalık iken sancılarım başladı düzenli şekilde Figen hanım hemen serum taktırdı, bebeğin ciğer gelişim iğnesini yaptırdı her ihtimale karşı. Sonra verdiği ilaçla 35. Haftaya kadar erteledik. 35+6 da suyum geldi nişanın geldi ve tabi düzenli sancılar. Yatışım yapıldı. Suni sancı aldım 24 saat ama maalesef açılmam 2 cm den fazla ilerlemedi. Figen hoca 12 saat daha bekleyebiliriz 12 saat sonrası enfeksiyon riski var sezaryen e alırım dedi. Ama maalesef bebek aşağı inmedi bu yüzden açılmada olmadı. Şimdi nasipse ssvd düşünüyorum. Sizede hayırlı doğumlar dilerim 🥰
Melissa123 Tuba2949 önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlıklı olması gönül ister normal doğum olsun ama önce sağlık😊
Pinkytos Merhaba, ben de Central Hastanesinde Başak Hanımda soğum yapacağım sezeryan olacak şuan 33 haftadayım, bilgilerinizi benimlede paylaşırsanız çok sevinirim.