Seydanuurr4 Kızlar 25+4 günlük hamileyim ödemlerim ve ayak agrılarım basladı bugun kontrolum vardı doktora ödem ve ayak agrılarım oldugunu dedigim de magnezyum kalsiyum içme ayaklarını havaya dik dedi benim bildigim kullanılması gerekmez mi ?