Merhaba arkadaşlar ben 2 aylık hamileyim 11 aylık bebeğim var meme bıraktırmam lazım doktor dedi mama ve devam sütü almıyor nasıl sevdire bilirim sütü ek gıda Bile sevmedi ağlamasına dayanamıyorum karnımdaki bebek gelişimi yavaş olduğu için bı an önce bıraktırmam lazım yardım edebilirmisniz