Merhaba sevgili anneler, bebeğim son adet tarihine göre şu anda 9.haftada doktora gittiğim de gelişimine göre yaklaşık 1 hafta önce gördü doktor yani 8 haftalık gibi. Takibini yaparken doktorun dediğine göre mi saymalıyım yoksa son adet tarihine göre takibini yapacağım bilemedim yardımcı olur musunuz🌸