Normal doğum sonrası dikisim var 15 gün oldu ama hala çoğu düşmedi en son doğumdan önce gitmiştim ağda hep ağda kullandım dikişli şekilde agdaya gidilmez herhalde permatikte yapmaktan korkuyorum dışa doğru ds var oraya gelirse aklıma gelince be içim gidiyor tüy dökücü de acaba enfeksiyon yapar mı ne yapacağım doktora sormayida unuttum