Guler123_ Edauzun benim doktorum önermemişti çarpıntı oluyor diye gerçekten de öyle 9 aylık hamileyim 2 kere içtim oda tadını özledim diye 10 dk sonra kalbim çok kötü oldu nefesim kesildi göğsüm sıkıştı hemen doktoru aradım durumu anlattım sen Nescafe mi içtin dedi evet dedim o yapmış elini yüzünü yıka evi havalandir temiz hava al dedi öyle yaptım geçti bünyeye göre değişiyor bence doktorunuza sorun sonuçta kan tahlilinizi o biliyor neyin dokunup dokunmayacağını doktorunuz biliyor
Guler123_ Edauzun bana kola fanta gazoz gazlı yasakladı Nescafeyi yasakladı çiğ ete balığa çıplak elle dokunma çiğ et balık falan tüketme dedi onun dışında herşeyi ölçülü ye demişti hatta bana normal ekmeği bile yasakladı çavdar ekmeği yicekmişim pilav makarna bulgur bunlar 4 yemek kaşığını geçmeyecek demişti tatlı kesinlikle yemeyeceksin tatlı ihtiyacını kuruyemislerden alıcaksın bildiğin diyet listesi vermişti daha sonra araştırdım meğer bizim doktor ben değil bebeğin sağlıklı kilo alması için bana diyet listesi de vermiş tabi ben hiç birini uygulamadim
gozdeyagci Guler123_ size zahmet o diyet listesi varsa atar mısınız? Ben de bir şeyler yapmaya çalışıyorum, ama sabah erken gittiğim için uyduruyorum resmen. Tabi eğer özel bir rahatsızlığınız yoksa rica etmiştim. Varsa zaten ayrı bir konu
Evrem990 Guler123_ haahha Okudum okudum şok bir şekilde çunku cok agir seyler.sonunda güldüm tabi hiç birini uygulamadim diyince😀😀😀
gozdeyagci Ben Nescafeyi sevmem, hatta açıkçası içeriğinden kaynaklı paketli gıda da tüketiyorum. Ama şimdi ne hikmetse bu zıkkımı canım çekiyor. Evime dahi sokmam. Ama şimdi alan arkadaşım olunca kokluyorum sadece…
Guler123_ gozdeyagci liste olarak vermedi sözlü olarak söyledi ama size şöyle bı tavsiyede bulunayım Instagram’da diyetisyen Kübra yazıcı var hamilelere uygun detoks suları çayları da tarif veriyor kadının sayfasını takip et oradan bir sürü bilgi alırsın
Alparslaninannesii Edauzun ben gunde bir tane ikiye bolerek iciyorum ama zararli mi hic bakmadim zararli mi peki?
Rabia1012 Edauzun hayır içmiyorum sadece Türk kahvesi oda 1 fincanı en faiz 2 fincanı geçmeyecek şekilde doktoruma sorarak hareket ettim