35.haftadayım, 4.ayımda mantar olmuştu ondan beri enfeksiyon var o zamanlar çok şiddetli değildi. 30.haftadan sonra arttı bir kere antibiyotik kullandım iyice arttı doktor idrar kültürü istedi üreme olmadığı için tekrar antibiyotik vermeyeceğim doğuma kadar idare edicez dedi. Ocean Cranberry diye bir takviye verdi, turna yemişi özlü bir kapsülü enfeksiyona iyi geliyormuş su şişesiyle gezdim bi de sürekli bikaç gün elma sirkesiyle tuvaletten sonra temizliğimi yaptım. Yanmam geçti, inşallah enfeksiyon da azalmıştır..