NrcN84 kuzum aynı şeyleri yaşadım Biz de gebelik istiyorduk daha sonra adetim gecikti adetim gecikmesinin beşinci günü kan testi yaptırdım 1:20 çıktı doktor bir hafta daha bekle adet olmazsan yine gel kan ver dedi ama ben adetin gecikmesinin sekizinci gününde adet oldum zaten o 1:20 değeri de âdetin yakın olduğu için çıkıyormus stres çok etkiliyor inan ki inşallah en yakın zamanda güzel haberlerini alırız dilerim Hamilesindir mutlu haberlerini bekliyoruz 🙏🏼🙏🏼🙏🏼