Nisa Hastanesinden çoğu kişi memnun ama ben asla memnun kalmayanlardanım. Muhafazakar bir hastane olduğu icin tercih ettim. Tavsiyeyle gittim ama hastane devlet hastanesine dönmüş, kalabalıktan ölüyor. Saatli randevuna asla saatinde giremiyorsun. Çalışanlar yüzüne bakmıyor. Ben Asiye Uzun’a gidiyordum. 2 saat gec girdiğimi bilirim randevuma. Bir de kadın koştur koştur muayene ediyor. Hiçbir şey sormaya fırsat yok sıra bekleyenler yüzünden. Eşim onun yüzünden bebeğimizin ilk kalp atışlarını duyamadı bile. Ne ara dinletti anlamadık. Bu yüzden çok sinirliyim. Daha sonra hemen hastanemi değiştirdim vallahi özelde olduğumu anladım. Simdi her muayeneme zamanında giriyorum, şimdiki doktorum numarasını da verdi. Daha ben sormadan dakikalarca açıklıyor her şeyi. Benimle bir anne olarak konuşuyor, bilgi veriyor. Internetteki yorumları çok güzeldi ve gerçekten ben de hak verdim o insanlara. Tesadüfen kendim bulduğum ve devam ettiğim bir doktor oldu. Hastane ve çalışanları da mükemmel. Bence iyice araştırın öyle karar verin. 🌸 Bir de abimin eşi Asiye hanımda sezaryen doğum yaptı, doğum anında da aynı telaşta olduğunu ve hiç ilgilenmediğini söyledi. Bana kızdı hatta neden ona gittin bana sormadan asla yollamazdim seni diye.😂