Hulyacoban Hanımlar 38 haftalık hamıleyım bugun karnımla belime değişik agrılar giriyor sanki gaz sancısı gibi ama değil 20 dk da bir giriyor sağlam giriyor lütfen yaşayan varsa yardımcı olsun
dml33 Hulyacoban sabaha karşı banada girdi karnıma agri şancı şansım bnde sabah kalkınca yürüdüm falan biraz gaz sancisiyms nst gitmeyi düşünmüştüm çok kötü agridi hiç kesilmedn gaz olunca rahatladm girip çıkılsa bi gir nst olmadi