FHKK canım hiç korkma bende 25 haftalıkken şeker yüklemesi ile sekerimin olduğunu öğrendim geçen haftalarda işte evde açlık tokluguma bakıp not aldım dahiliye doktorum ve diyetisyenle ilerledim, işte 1 hafta dolunca doktora notlarımı gösterdim biraz yüksek buldu çok az dozda insülin başlattı Sabah öğlen akşam 2 doz bide yatmadan önce 2 doz vuruyorum işte insllah yarın ya da diğer gün kontrolüm var ayriyetten endokrine gideceğim insülinle sekerimi olcuyorum tamda olması gerektiği ilerliyor şuan çok şükür insülinden hiç korkma çünkü bebeğe hiçbir zararı yok.
Ayriyetten bol su içiyorum günde 40 dk temposuz bi şekilde yürüyorum yediklerinede çok dikkat et, yani ben dikkat ediyorum ama hamileyiz az öncede dondurma yedim napayım 👀 Allah’ın izniyle şunun şurasında 5 6 haftam kaldı idare edeceğim🤲🏻🌼