Aminem Selamunaleyküm anneler. Benim kan uyusmazlığı testi yaptırmak istiyorum. Doktorum istedi. Devlette yaptırayım dedim. Ama hic devlete gitmedim. Rutin kan ve idrar kontrillerini saglik ocaginda rahatca yaptırabiliyorum. Ama devlete gidersem nasıl yaptıracagım. Ilk muayenemi olacagim. Doktora desem bu testen istiyorum. Yazar mı acaba. Yoksa doktorun nerdeyse orda yaptir der mi 😏 yardimci olursaniz sevinirim..
Neslisss Aminem Ben 2li test yaptirmamistim doktorum 4lu test istedi devlete gittim muayene oldum söyledim 4 lü test istediğimi bana olumsuz hiç bisey demedi çokta güzel ilgilendi
Aysun2834 Aminem yok cnm yapıyorlar sorunsuz bende simir ve hpv biyopsi testi için gittim devlete özel 1400tl diyince teste kendimi devlette buldum ve doktorada test için geldiğimi söyledim kendi doktorum gibi ilgilendiler
Patito__ Aminem as bn butun kan testlermi devlette ypririyorum cnm cok nadir bakmam diyen o da antika dr a denk gelirsen direk randevu al git ve kan uyusmazlik testi istiyorum de yaparlr yapmassa en kotu baska dr a randevu alir gidersn
Begum35 Aminem bende bütün testlerini devlete yaptırıp özel hastaneye gösteriyorum böyle daha iyi oluyor
Taila Begum35 bende öyle yapmıştım ilk hamileliğimde bundada aynısını yapıyorum hatta bu ay özel olan doktoruma gitmedim gerek kalmadı çünkü bidahaki aya artık 🙂
Gulsummldr Aminem ben gittim doktorum test istedi ama isterseniz sizde muayene edebilirsiniz test için dedim. Gerek yok dedi. Doktorun istediği testleri yazdı gönderdi. Bi çok hamile aynı şeyi yapıyo zaten onlar duruma alışkınlar
Muhammedamine Aminem gidip doktorum benden bu testleri istedi diyorsun yapıyorlar sorun etmiyokar randevulu gitaen daha iyi olur