Melos90 Kaderteke valla ben nasıl beslenmeyi in ornegiyim sanırım çok abur cubur patates kızartması vs yiyorum ya 😞
Kubgkm Kaderteke 2 ana öğün yiyorum 1 ara öğün yapıyorum ara öğünde muz enginar badem ceviz yiyorum bazen de gece yatmadan süt içiyorum
Bayancorek Guler123_ Milkshake e benziyor canım, içecek türü. Tabi ben içine meyve suyu koymuyorum ; yulaf,süt,meyve,biraz bal falan koyuyorum. 🌸🤗