Kızlar 27+4 haftalık gebeyim bebeğim 3 gündür çok az denilcek şekilde hareket ediyor bundan önce oynadığımda karnimla hemen oynardı şimdi bıkere oynayıp duruyr oda çok oynamam lazım karnimla dün doktora da gittim çok şükür bir sıkıntıda yoktu benim gibi olan varmı aranızda ilk gebeliğim olduğu için biraz tereddüt ediyorum 😔 bilgi verebilcek olan varmı