19.05.2022 saat 10.36 da şükürler olsun ki prensesimi kucağıma aldım. Sezeryan doğum yaptım. Doğumdan önce buradan okuduklarımdan cok etkilenmiştim. Bu yüzden yazmak istedim. Panik atak hastası olmuştum artık. Neredeyse hissedene kadar her hafta hastane hastane gezdim bebeğim yaşıyor mu diye. İlk başta zaten beta hcg cok zor artıyordu. 2 ginde bir kan verdim lekelenmem oldu falan derken detaylı ultrasonda bebeğin suyu fazla çıktı ama şekerim çıkmadı. Yinede dikkat ettim son haftalar hariç. Daha sonra hoca ayda bir gel dedi ama ben her 10 günde bir dayanamadım gittim. Yeri geldi vajinal muayenede oldum. Her hafta ultrasona da girdim . Bazı geceler hiç hareket etmedi ödün koptu sabaha kadar uyuyamadım. Hamileliğimin başından sonuna kadar her gece 4-5 kez balgam çıkarttım. Ne yaptıysam geçmedi. 2-3 kez grip oldum ateşli ama sorun olmadı.Ancak şükürler olsun kavuştum.sezeryan doğum korkulacak birşey değilmiş. Belime vurulan iğneyi hiç hissetmedim bile. Doktor geldi nasılsın dedi 10 dk geçmedi bile viyak viyak bir ses geldi. Tabi beni bir ağlama tuttu. 1 saatde odadaydım ilk ayaklarımın uyuşukluğu geçtikten sonra bir titreme geldi yürürken biraz zorlandım ama oda 2. Güne tamamen geçti. Suan tek sorunumuz bebeğim sarılık oldu bugün yatışımız yapıldı. sütüm gelmedi. Sağıyorum ama az geliyor. Mama veriyordum 3 saatde bir . Sarılık değerimiz ilk gün 6 ydı. Simdi 17 cıktı. Cok ağladım. Cok da korkuyorum. Allah tüm bebeklere sifa versin. Sorularınız varsa gördükçe cevaplarım.