Dansedenwu Merhaba Arkadaşlar, 38+2 günlük hamileyim.Hamileliğim boyunca hiç bulantı yaşamadım ama özellikle bugün 2 kere kustum.Sizde de bu haftalarda kusma falan oldu mu ? Normal bir durum mu ?
goldumsu Dansedenwu bana özeldeki doktorum dün normal değil dedi acile gitmemi söyledi. İshalimde vardı. Sancılarım ve 1 cm açılmam çıktı. Ve vücudum aşırı sıvısız kalmış. 1 litre serumla kendime geldim anca
gulten5897er Dansedenwu doğumunuz yakın olabilir. Ben 38+3 de doğurdum. Kustum ve bu açılmayı hızlandırıyordu. Hazırlıklı olmakta fayda var.
Dansedenwu iremss Hayır yok her zaman ne yediysem o.Coviddim bugün karantinamın da son günü 7.günüm.Ondan kaynaklı olabilir mi ki
Dansedenwu iremss Konuştum doktorumla da tansiyon normal ise takip edelim dedi.Halsizim ve kesildi kusmam.Tansiyonum da normal görünüyor şimdilik,takip ediyorum.