Larakaya Merhaba kızlar bebeklerinize Hanki marka bıberon kullanıyorsunuz çok kararsızım hankisini alsam diye aldığı biberondan memnun olan veya olmayan varmı?
lunam Larakaya yok hayır damlatma olmuyor, bebek çekmeden akmıyor. Lansinoh hoşgeldin bebek setini aldım, ona 3 farklı akışta ucu ve 160 ve 240 ml biberonu var. Yani tüm aylar için uygun bir set oluyor, set alınca da daha uyguna geldi.
Larakaya Aselsevde bende kararsizim acaba 0-6 ay bıberon tekmi alsam yada 0-6 ay ve sonradan kullanması için ayrı biberonmu alsam eğer biberon tutmasa elimde kalır diye düşünüyorum ama biberonu normalde her bebek tutar
mrs_elisah Larakaya ben e bebekten hoşgeldin bebek Seti almıştım. 1 küçük 1 büyük biberon. Küçük biberon da yavaş akış başlığı (ilk 6 ay için) Büyük orta hızda akış başlığı (6-12 ay için) Ve ekstra da 2 tane hızlı akış başlığı bulunuyordu. Şuan kızım 16 aylık. Yavaş ve orta akıl başlığını çöpe attık 12. Aydan beri hızlı akış başlığını kullanıyoruz iki biberona da taktım.
Aselsevde Larakaya her bebek tutmuyor malesef benim ablamda evde biberon koleksiyonu yaptı en pahalısindan uygununa kadar hiç birini tutmadı çalıştığı için vermek istedi ama almadı almayan çocuğa ne alırsan al almıyor
Kayzervilhem Larakaya neden ilk zamanlar biberon düşünüyorsun canım sütünü sağıp vermek için mi yoksa mamayla mı besleniyor
Larakaya Kayzervilhem bebeğim hala doğmadı canım Eylül’ün soNu ekimin başı gibi olacak kısmet olsa doğumum bebeğin sütle tek doğacağını düşünüyorum sütüm olursa kendi sütümu vericem ilk ay diğer aylar hem süt hemde ek olarak mama vermeyi düşünüyorum. Eşyalar gittikçe pahalı oluyor alıp evde bırakmayı düşünüyorum
Larakaya Aselsevde Ayn canım bende ilk 0-6 ay için Alicam eğer bebeğim tutarsa diğer ay için olanida alacam