Kızlar önceden de bir iki post açmıştım beta değerlerimle alakalı, bugun tekrar kan verdim 75ten 83e yükselmiş. Doktor sağlıksız gebelik en fazla 10 gün daha BEKLEYEBİLİRİZ dedi, 3 seçenek sundu
- Kendi kendine kanamanın başlamasını beklemek
- İğne veya ilaçla düşük yaptırmak
- Kürtaj
Ben perşembe cumaya kadar beklemek istedim kürtajdan çok korkuyorum kendiliğinden kanama olması için yapabilceğim bi şey var mı maydonoz ananas falan etki eder mi böyle bi durum yaşayan var mı 😢😢