Kızlar bu hafta sonu karnimda kasiklarim da belimde bi agri sonra tuvalete gittim seffaf mukusumsu sumuksu parçalar düştü, doktoruma haber verdim dogumhaneye ebeye yolladı ebe, acikligin var ama nişan kanli gelir korkma dedi… bugun kontrole gittim o nişandı sen panikleme diye söylemedim bebek küçük suyun gelene kadar bekleyelim dedi… 37+0 im cumaya sezeryan günü aldım.. yani illa kanli sari olmasina gerek yokmuş benimki beyaz hafif rengi koyu ve pazar dahil gelmeye devam etti.