Yaren00000 Bence kulağa çok uyumsuz gelmiyor. Ayrıca zaten iki isim zorluğu diye bir şey var yaşayan biri olarak söylüyorum bir zaman sonra zorluk yaratıyor ve tek isim söylemeye başlıyorsunuz. İki isimle çağırmıyorsunuz yani. İçinizden ne geçiyorsa onu koyun, gerisi ne derse boş, onların hakkı yok karışmaya. Bence uyumlu ama.🤗