Jasminn900 Kızlar 33+6 günlük ikiz hamileyim. Bebeğin biri 2140 gr diğeri 2000 gram haftaları da 32+6 haftaya uyumlu. Sizce normal mi kiloları ve haftaları geride gitmesi kötü mü?
twinboymama Jasminn900 maşallah 🫶🏽anlamıyorum ama bana iyi gibi geldi. günlerini sağlıkla doldursunlar, küvöze gerek kalmasın inşallah
Sedaerbil Jasminn900 maşşalh gayet iyiler 32+6 da gittim bn 1800 biri digeri 1690 dı.bu hafta tekrar gidecm zannetmiyorm cok kilo alsınlar.
Aslanirem Jasminn900 Gayet güzel son haftalarda daha çok alıyorlar ya hiç böyle şeyleri dert etmeyin sağlıkla doğsunlar 2 yi geçmişler çok şükür
Sedaerbil Jasminn900 bn hiç yemedim ara sıra sucuk yiyordum ama hamileligmden beri toplasan beş parmak geçmez yani oda bir iki tanedir.salam sosis falan hiç yemem
ENEP Jasminn900 bugun kontrolum vardi 2058 ve 1903 gr lardi 31 haftaligim doktor guzel kilolari dedi sizin kilerde iyi bnce