Nur123aa Bugün muaneye gittim normal doğum düşüyordum 30 hafta da bebeğim doğum pozisyonu almıştı şimdi baktığımızda doktorum poposu aşağı gelmiş sezeryan olman gerekir dedi haftaya tam net tarih vericekmis benim gibi olan var mı ?