Cuma günü doktora gittim 5+4 günlük dü o gün bana kesen şekilsiz dedi lekem vardı onun için gitmiştim progestan verdi ne kanamam var nede başka bir şey hiç böyle bir şey duyan böyle bişeyle karşılaşan var mı acaba şekilsiz kese ne zararı var mı böyle bi şeyin