Hilalsaglam 2 tane operatör doktora sordum sırt üstü yatmakta sakınca var mı diye yok dediler. Ne kadar sağa veya sola yatsam da belim bir süre sonra ağrıdan uyutmuyor kendimi sırt üstü pozisyonda buluyorum 🤷🏼♀️ Zaten istesen de bir süre sonra sırt üstü yatamıcaksın dedi. Arkadaşın da dediği gibi dönerken dikkat etmeye çalışıyorum dirseklerimden güç alarak karnıma ağırlık vermeden