[bilinmeyen] benim 8 sene olmadi cocugum kardesim benden sonra evlendi hemen cocuk sahibi oldu o bir sevindiyse ben kat kat fazlasini sevindim sonucta bende anne yarisi olmusdum hep dua ettim anneligi bende. Tadayim diye rabbim nasip etti simdi 13 haftaligiz yani demek istedigim sakin öyle düsünmeyin sonucta oda teyze olacak onunla mutlulugunuzu paylasnicaksinizda kimle paylasacaksiniz eminim oda sizi anliyordur rabbim tez zamanda onunda kucagini doldursun insallah