Cokomik Merhaba arkadaşlar 25 günlük anneyim emziriyorum ama göğsümun birinde yanma sizi var bir anda şişiyor bebek emince normale donuyor olması gereken bir durum mu yoksa bir sorunmu var taze anne olduğum için bilgim yok bilenler yazarsa sevinirim
Pinaray0309 Cokomik canım hayırlı olsun bende 12 günlük anneyim bende de oluo bebek tam bosaltmio süt kanalların doluodur emzirdik ren sonra sağ göğüslerini emzirmeden önce sıcak suyla masaj yap kanalların açılsın tam bosalmadigi zaman olur eğer bosaltmazsan allah korusun mastit olur o daha tehlikeli
2bebe1gebe Cokomik gayet normal sütünüz doluyor ve ağrı yapıyor bebek emdikten sonra süt boşaldığı için rahatlıyorsunuz bir sğre sonra göğüsleriniz bebek için yeterli süt üretmeye adapte olduktan sonra bu ağrılar geçiyor
2bebe1gebe Cokomik ama göğüslerinizi sağabilirsiniz hem rahatlarsınız hemde sağmak gerçekten çok güzel süt yapıyor😂