1tazeanne1tazebaba Kızlar 18. Haftaya giricem ilk gebeliğim sürekli acaba bebek iyi mi nasıl sağlıklı mı diye düşünüyorum sizde de oluyor mu böyle çok mu abartıyorum 🤦🏼♀️
caglaolmeZ 1tazeanne1tazebaba bende bugün 19 haftaligim 1 ay sonra çağırdı ve sürekli o korku bende de var ve gitmiyor gercekten
incitanem94 1tazeanne1tazebaba bende de vardı ama hareketlerini hissetmeye başlayınca baya rahatlıyorsun. Kendi sürekli iyiyim ben diye hissetiriyo artık sağolsun 😁
Mirach 1tazeanne1tazebaba bende 28+5 im. İlk gebeliğimde düşük yaptım hemde hiç belirti göstermeden, o yüzden şimdi çok korkuyorum aslında, ama bebeğim hareket ettikçe biraz azalıyor korkum ☺️
Yagmurrr_ 1tazeanne1tazebaba 7 24 saat bu korkuyla yaşıyorum psikolojik destek de wliyorum ama gitmiyor ne yapsam
Sibelmr Cnm bnde aynıyım 18 +3 olduk bizde Bncede surekli hep o endişeler o korku rabbim inslah sagsaglim kucagimiza almayi nasip eder 🙏 cokta kotu şeyleri düşünmeyelim iyi düşünelim iyi olsun cnm 🤗🌸
gamzecevik1 Ben 32+1 haftalık oldum. O korku hâlâ devam ediyor. Sanırım doğurana kadar da bitmeyecek.
Aysunnnn_ Evet 28+1 olduk bende de o korku var ve doğunca geçmeyi bırak büyüyüp eşek kadar olsalarda geçmeyecek bu korku gibime gelio evlat işte 😂💙
1tazeanne1tazebaba incitanem94 ben daha hiç hissetmedim belki önümüzdeki hafta hissederim siz kaçıncı haftada hissettiniz acaba
incitanem94 1tazeanne1tazebaba 20den önce ara ara çok ufak ufak bir şeyler hissediyordum ama net olarak ilk kez 20ye girdiğim ilk gün hissettim böyle ard arda iki kere tık tık vurdu kızım. Şu an 23 olduk artık baya güçlendi durmuyo yerinde. Seninde çok az kalmış artık çok yakında hissetmeye başlarsın 🌸