Semaan Başta bende yaptırmak istemedim doktorum zorunlu olmadığını ama gerekli bir şey olduğunu söyledi. Güzel konuştu😁 Ama şöylede bir şey var o içeceği içip çıkıyorsa şeker, ozaman herkeste çıkardı bu gebelik şekeri. Bünyeden bünyeye etki ediyor demekki