Kızlar bugün Saygı hastanesinde Ebru hanima kontrolum vardi. 32+1 de bebek 2 kilo ve suyu az oldugu icin ciger gelistirici verdi , ayni anda 2 doz. Haftaya cuma da tekrar gel kontrol edelim erken gelebilir dedi. Varmi boyle bir sey yasayan , korktum valla doktor ne kadar korkma desede…