nedime09 ben 34. Haftamdayım genelde bu zamana kadar hep az hareket etti ya da genelde ayakta olduğum için mi hissetmiyorum bilmiyorum ama yatarken de çok sakindir binde bir hareket edip duruyor..bunun bir sebebi bilimsel açıklaması var mı bilmiyorum doktora da hiç sormadım ama kimisi de tekmelerinden uyuyamayacak raddeye geliyormuş ben daha şiddetli tekme bile hissetmedim hiç